közérthető szakmai kommentárok felsőoktatási hírekhez

Heti Felsőoktatás Blog

Heti Felsőoktatás Blog

Magamról

2015. április 21. - bakonyi.laszlo

Jogosan merülhet fel a kérdés a Tisztelt Olvasóban, hogy miként veszem magamnak a bátorságot, hogy oktatási, felsőoktatási kérésekről írjak, ezért jogos, hogy röviden bemutassam oktatási "múltamat".

1997-ben végeztem az ELTE Természettudományi Karán matematika-informatika szakos középiskolai tanárként (igaz az utóbbit akkor még számítástechnikának hívták).

Az utolsó évben (szégyen, nem szégyen) a kari HÖK elnök voltam.

1997-ben átültem az asztal túlsó oldalára és dolgozni kezdtem az ELTE Rektori Hivatalában, az általános (és oktatási) rektorhelyettes mellett. Vezettem az Oktatási és Tudományszervezési Osztályt (melynek az idők folyamán több neve is volt). Irányítottam az ELTE-n az informatikai tanulmányi rendszer bevezetését, létrehoztam a központi ügyfélszolgálati irodást stb.

2005-től az Oktatási Minisztériumban dolgoztam, feladatom volt az új felsőoktatási törvényhez kapcsolódó végrehajtási rendeletek előkészítése, majd a törvény alapján a felsőoktatási intézmények információnak nyilvántartására létrejött szervezet megszervezése, vezetése.

2007-től vezettem az Oktatási Hivatalt, így irányítottam a felsőoktatás, közoktatás, ekvivalencia és nyelvvizsga területéhez kapcsolódó hatósági ügyeket. 

2010-től egy magán felsőoktatási intézmény főtitkáraként dolgozom.

A bejegyzés trackback címe:

https://oktatasi-hirkommentar.blog.hu/api/trackback/id/tr237387192
süti beállítások módosítása